Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Helloj!!

Kategori: Allmänt

I förrgår va vi upp till Mora och hämtade min V70:) Dock så fick jag köra den andra V70in hem då, de va snorhalt, och de är en awd, medans min som vi köpte bara är framhjulsdriven;)
 
Resan hem va väll sisådär, hade en skitsur Billy på passagerarsidan som kastade en 50cl cola på mig och massa leksaker...Tror att han hatar mig ibland, men efter att vi stannat i Hedemora och kastade i honom lite äta så vart han snäll som en liten ängel;) dock så vart ju Benny sur där ett tag istället. ah herregud, haha.
 
Provkörde min bil igår iaf, och den va hur härlig som helst att köra;) lite halfotad dock, men de är ju bara att ta de lugnt;)
 
Va ut till mina kära föräldrar igår och hälsade på en sväng;)
 
Näe nu ska jag leka lite med Billy medans Benny sover:)
 
 
Leffe, Billy och Benny<3
Kommentera inlägget här: