Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Bada!

Kategori: Allmänt

Idag ska min lilla prins få bada;) Kan säga direkt att han inte alls uppskattar att bada, men lortig liten kille måste bli ren hehe:)

Idag blir de nog rätt lugnt, får se om man får in maken på ica så att han kan köpa med lite glass till  fruktsalladen;) Vilket jag inte tror blir något problem faktist:)

Eller om jag ska packa ihop lillprinsen och dra mig ner mot Kilsmos lilla lanthandel en sväng:)

Bubblins ligger i sitt babygym och är lika söt som vanligt<3

Idag mååååste jag sätta igång ordentligt med städningen, eftersom de ser ut som ett helvete här hemma, dammsög och plockade lite igår, men efter nån timme såg de lika dant ut igen!

Näe gott folk eller ni 2 som läser min blogg haha, nu blire till att ta lite frukost!


Leffe och Billy<3

kärlek
Kommentera inlägget här: