Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Denna dagen!

Kategori: Allmänt

Idag va jag iväg och körde på Ottossons igen, riiiiktigt bra trafikskola måste jag säga!
Den rekomenderar jag varmt till andra i Örebro trakten som ska ta körkort.

Ska dit i morrn igen och köra, sen efter de, så blir de att åka till Fagersta en sväng, om inget oförehappat händer, vill säga.

9e Augusti har jag halkan wiiihooo, de gör att de känns som körkortet inte är allt för långt borta nu faktist.

Billy går förfullt nu;) såå jävla söt när han tulltar omkring:) Ser faktist ut som ett litet fyllo.

Lillebror i magen sparkas och bökar runt för fullt han;)

Näe nu ska jag glysa på lite tv med kärleken<3

Leffe, Billy och Lillebror<3
Kommentera inlägget här: