Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

The bakingsoda test?

Kategori: Allmänt

Är de någon som testat de? alltså för att ta reda på könet på barnet man väntar?
Jag vart så nyfiken igår så jag va tvungen att kolla och på mig visar de tjej;) MEN om de stämmer är en helt annan femma, de blir att se på RUL i slutet på Juni, början på Juli:)

The baking soda-test:
Ta 1-2 teskedar bikarbonat (E500) i en plastmugg, kissa i den och rör om som hastigast. Resultat?
OM det inte händer NÅGONTING med blandningen väntar du en flicka.
OM det börjar bubbla/pysa om blandningen väntar du en pojke

Tydligen så har man en lite störe syramängd i urinet när man väntar pojke vilket ska utgöra en reaktion.


(Blire som ett tjockt öl skum trotts att de inte pyser så indikerar de även på pojke.


Spännande;)


Vad visade era test?

ni som har testat, stämde de på er?





Jag ska testa dagen innan RUL igen för att se;)

Nu ska jag mysa med min lilla prins:)


Leffe och Billy<3

12+6

KOMMENTARER:

  • Diana säger:
    2012-05-31 | 16:03:30
    Bloggadress: http://dianacharlottelisabet.blogg.se/

    Spännande!:)

    Jag måste testa de där testet jag också!:) Men ni vill ta reda på kön på ul?:) Kram

Kommentera inlägget här: