Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Onsdag!!

Kategori: Allmänt

Trött, hungrig och sugen på sötsaker.. Ovanligt eller vad?

Även halsbrännan från hell, då mina Omaprazol tog slut här för några dagar sen och jag är på tok för slö för att promenera ner till Apoteket och köpa ett paket, utan får avvakta tills i morgon då jag ändå ska till MVC.

Se om jag kanske får med min make ut på en sväng ikväll, skulle ju behöva övningsköra lite;) är ju inte allt för långt kvar till uppkörningen nu.. Gahh nervös like hell och som de känns nu så kommer man väll kugga på allt....

De är ingen som vill hänga med till Västerås då jag ska skriva? skulle nämligen va rätt skoj med lite sällis.

Aja nu ska jag se om skruttas vill vila en timme:)


Leffe, Billy och Lillebror<3

34+3<3
Kommentera inlägget här: