Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Runk morgon!!!

Kategori: Allmänt

Vaknade kl 06 i morse av världens magsmärtor, så kunde knappt gå....
Tog mig in på toaletten och satt nog där en timme och hade dem där jävla kramperna till och från hela tiden under den timmen... Fick nog och gick och la mig i sängen, dock så vart de ju inge bättre.... så fick ringa Förlossningen, som tyckte vi skulle komma in, och då strax efter så försvann kramperna tack och lov, så jag slapp åka in, då lilleman levde rövare i magen....

Näe fyfan tror man får börja ta de lite lugnare nu, så detta inte sker igen, för de va tamefan inte trevligt alltså...

Näe nu ska jag plocka lite disk, sedan ta och riva lite tapeter så vi kan tapetsera den innre hallen oxå och lägga golv där:)

Leffe, Billy och Lillebror<3

30+0<3
Kommentera inlägget här: