Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Mysig dag!

Kategori: Allmänt

Denna dagen har faktist vart otroligt mysig.

Vi va iväg på en liten tur till Fagersta och handlade lite, sedan vart det en långpromenad med picknick:)
Har spenderat typ hela dagen ute, Va förbi Eva och Börje en sväng, där Billy kladdade med massa vatten och gick och vattnade blommor;) haha, sötkotte<3

Åhh Billy har börjat prata jätte mycket nu så att man verkligen förstår vad han säger, Som bland annat, när vi satte oss i bilen och skulle åka, så sa han Mommo och moffa, antar att han ville dit och hälsa på dem. Men i morrn blir de en tur dit, och jag antar att han kommer bli lika lycklig som alltid när vi åker dit. Leffe får stanna hemma i morrn och vila upp sig lite, då han sovit så fruktansvärt dåligt, mitt hjärta<3

Sedan säger han, Jag vill inte ha, mmm va gott, puss puss, Älskar dig, god natt, Bil, och massor mer. Duktig kille är han iaf;)

Näe nu ska jag gå och sova lite, så jag orkar med morgondagen.

Leffe,Billy, Benny och lilla L<3
Kommentera inlägget här: