Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Slööö

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig nå sjukt jäkla slö!... Har rensat i lite kartonger, så vi blir av med lite bebiskläder som Lizzy ändå aldrig kommer använda... de vill säga pojkkläder.
Har även plockat lite disk, samt fixat lite tvätt... ska dammsuga v-rummet och övervåningen när darling kommer hem, då jag bara han med köket... justfan, toan ska dammsugas också... men de är snabbt fixat, då vi bor så jäkla trångt... hahahah.

Idag fick jag önska mat, och eftersom jag plockat och donat hela dagen, så får de bli pizza, orkar verkligen inte stå och laga mat idag hahaha.

Näe nu ska jag diska ur lite grytor och kastruller;)


Leffe,Billy,Benny och Lizzy<3
Kommentera inlägget här: