Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Måndag.

Kategori: Allmänt

Då får vi se va denna dagen har att erbjuda, fick iaf lite sovmorgon, till kl 07:30, så de tackar vi för:)

Väntar på att Billy ska vakna nu, så vi kan sjutsa i oss lite frukost, och sedan hitta på nå skoj:)

Funderar lite på om jag kanske skulle börja packa bb väskan lite smått, eller om jag ska avvakta litet tag till, eller kan ju plocka ner bebisens saker typ nu, och mina sen;)

Fortfarande har inte förkylningen gett med sig ordentligt, men den har iaf blitt lite bättre, är bara liiiite hosta och nysningar kvar typ:)
Så nu mår man ju inte bajs, som man gjorde förra veckan.

Näe nu ska jag ta och förbereda Billys frukost lite;) sedan så ser vi efter lite vad vi ska hitta på för någe skoj:)


Leffe,Billy, Benny och lilla L<3
Kommentera inlägget här: