Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Inskolningen!

Kategori: Allmänt

Inskolningen på förskolan utav mina 2 pojkar, går så otroligt bra faktiskt, hade förväntat mig en hel del tårar från Bennys sida, när vi skulle lämna dem där själva, och komma tillbaka efter nån timme...
Men nejdå, han är så glad när jag åker, dock ännu gladare när jag kommer, MEN dem frågar aldrig efter mig eller Leffe när vi inte är där, vilket borde betyda att dem tycker om att vara där. Eller jag vet iaf att Billy älskar att vara där, eftersom han blir så lycklig när man säger att vi ska åka till förskolan...Sen så tjatar han typ varje morgon om förskolan med:)

På tal om förskola, så måste jag fasiken hitta Billys stövlar, och se till att ha köpt till Benny innan Onsdag, då dem ska börja gå där på heltid.

Undra sa flundra vart dem kan ha tatt vägen, ah ska leta...men vi höres.


Leffe,Billy,Benny och Lizzy<3
Kommentera inlägget här: