Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Hallå hallå;)

Kategori: Allmänt

Denna veckan började rätt lugnt, och mina kära små kids har börjat sova till ca kl 09 alla 3;) innan var det bara Billy som gjorde det, medans Lizzy och Benny vaknade runt kl 06.

I tisdags så var vi och köpte en ny bil till mig, eller ny och ny är den ju inte, men den är fin;)
Eller vi köpte den inte utan gubben köpte den till mig, då han tyckte att jag skulle ha en fyrhjulsdriven bil nu till vintern, med tanke på att vi bor i skogen, och vi har bara smala grusvägar här, som inte är prio att ploga, om vi säger så...
Så jag och barnen for upp till Fagersta i Tisdags för att provköra den, och jag vart såld direkt, skapligt mycket piggare än S-maxen jag kört runt i nu ett bra tag, men nu ska iaf Leffe ha s-maxen då den är Diesel, vilket den ny inköpta inte är...

Igår vart det lite kvällsjobb.. Älskar det där jobbet, och skulle kunna jobba hela livet med det tror jag, eller iaf om man får jobba med dessa människor som man gör nu.

Ska även jobba lite nu i helgen, Lördag och Söndag, men då är det kortdag.

Idag lär jag iaf dammsuga, byta sängkläder i varenda jäkla säng och diska lite, sen kan vi nog tat lite chill, eller lär ju vika in rentvätt i garderoberna med, kom jag på. men det löser sig;)


Leffe,Billy,Benny och Lizzy<3


Nya åket;)

Kommentera inlägget här: