Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Tidigt...

Kategori: Allmänt

Vart en tidig morgon, då Lizzy vaknade 06:15, så vi har hunnit med både mysa, fixat kaffe och kokt ägg, så nu inväntar vi bara att de andra tre i detta hushållet ska vakna, men om jag får gissa så blir det väll runt kl 09;)

Idag tänker jag fasen ta mig egentid och göra något helt själv... Låg och grubblade inatt och kom på att jag aldrig gör något själv utan antingen barnen eller gubben.... Så nu behöver jag verkligen det, om jag ska palla med allt psykiskt.... Kan eventuellt hända att jag tar med mig Benny på mitt äventyr... Men vad de blir får vi allt se sen...

Näe nu ska jag busa lite med stinkiwinki<3


Leffe,Billy,Benny,Lizzy och Bebis<3
 
 
 
Kommentera inlägget här: