Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

En liten hemlis....

Kategori: Allmänt

Jag har en liten hemlis..... En hemlis som jag gärna vill dela med hela världen, men som jag inte tänker göra, eftersom alla är ungefär lika nyfikna som jag själv är.. 

Men jag kan ge en liten ledtråd.... Vi har köpt något, något. Vi verkligen vill ha och som vi kommer få användning för:)

Yeees jag är glad:)

På tal om något annat... Typ mig själv.... Har huvudvärk som jag tror kommer från helvetetet... Jag har en kille på snart 4 år som är lite små trotsig i mellan åt... I dag skulle han kasta en sko på mig.. Haha.

Näe fyyfan, om man skulle göra nån nytta kanske....


Leffe,Billy,Benny,Lizzy <3
Kommentera inlägget här: