Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Bajsgrävare!! (Ordagrant)

Kategori: Allmänt

Ja alltså just ikväll har jag vart en redig bajsgrävare.. Hade stopp i avloppet i källaren.... Behöver jag säga att utåt varje avlopp i källaren så välde det upp bajsvatten... , Leffe lyckades få loss i ena, åsså va det bara 2 kvar.... Tillslut fick jag nog, så tog saken i egna händer... Satt först försiktigt och försökte peta ner wiren i avloppet, men inte fan kom jag längre än 1 meter kanske..... Så tillslut fick jag ännu mera nog och körde ner händerna och pressade igenom den där jävla wiren som tillslut kom ut där Leffe försökte lösa stoppet ifrån, så efter lite ryck och slit i wiren, och lite spolande med vatten så försvann stoppet och allt bajsvatten är nu borta:) thihi!!! Äntligen;)


Leffe,Billy,Benny,Lizzy och Bebis<3
Kommentera inlägget här: