Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Punka...

Kategori: Allmänt

Aha vad har hänt sen sist jag skrev något här;) knappt nå alls hehe näe men jobbat lite och blir jobb i veckan med men är ledig iaf på Tisdag:)

Skulle ju vaxa benen nu i helgen, och blogga om hur det funkar, med veet spawax, men det får jag ta i morgon:) dö trött idag:)

Men vad har vi gjort idag? Typ inte ett skit förutom att vi tog en sväng till Linde för att handla lite, och kom hem med punktering... Och såklart va det på min kärlek oxå :( men men nu är Leffe iväg och försöker fixa det:) eller försöker gör han inte utan han FIXAR det:) min man han kan allt:)

Näe nu blir det fixa lite kvällsfika:)

Leffe,Billy,Benny ,Lizzy och Bebis<3
 
 
Kommentera inlägget här: