Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Dö-trött

Kategori: Allmänt

Alltså jag är på riktigt dö-trött varje dag nu, orkar knappt med mig själv. Nattamningarna sover jag typ igenom.... SITTANDES då jag inte kan liggamma... Men amningen fungerar annars helt perfekt. Önskar bara att mjölken kan ställa in sig så jag slipper kladda med mjölkuppsamlare på nätterna...

Molly är fortfarande världens nöjdaste bebis. Äter, skiter och sover i princip...

Leffe och pojkarna är iväg och handlar lite gott tills ikväll. Jag och Leffe tänkte köra på lite ost med kex ikväll:) får lixom frossa sånt som fan nu för att ta igen all ost jag missat under graviditeterna:)

I morgon blir det en sväng till Arboga och hälsa på ett par vänner:) snacka lite skit å sånt😀

Näe nu ska denna slitna 4barnsmorsa mysa lite med tjejerna :)

Leffe,Billy,Benny,Lizzy och Molly<3
 
 
Kommentera inlägget här: