Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Dö!

Kategori: Allmänt

Alltså jag är helt död!!!
Hämtar barnen på dagis efter jobbet och både Benny och Billy börjar trotsa direkt!!

När jag väl får in dem i bilen så är det gap och skrik.
Ska snabbt hem till deras ena fröken och betala korvar vi beställt.. Och då börjas de skrikas igen...
Kommer tillslut hem. Både Benny och Lizzy går in. Bär in Molly och ska sedan hämta en Billy som somnat... Bär in honom.. Och få skriker han som att jag skulle slå honom typ.... Tippar på att han var skapligt övertrött..

Men nu är han lugn iaf..

Tur dem är världens bästa normalfall.

Nu ska jag mata klart Mollsan.


Leffe,Billy,Benny,Lizzy och Molly❤️❤️❤️❤️❤️
 
 
Kommentera inlägget här: