Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Världens Bästa föräldrar??

Kategori: Allmänt

Alltså läser och hör måååånga gånger om mammor och pappor, som har ett barn, MEN dem vet tamefan allt bäst... vet inte vad som får dem att tro att dem är mer luttrade än flerbarnsföräldrar.

Ibland vill man bara dra fram en skämmskudde🙈
Alltså, dem tror sig ha den bästa kollen på vad som är bra och dåligt i mat,kläder hygien m.m. Och då menar dem att de är de bästa för alla barn!

Jag resonerar såhär!
På dagis behöver mina barn inte ha de dyraste märkeskläderna, då dem tamefan alltid ramlar och liknande. De hudprodukterna dem salvorna dem tycker att hela världen ska använda mot röd bebis stjärt Funkar sällan, jag föredrar babypuder.

Enda gången jag lägger dyrare pengar på dagiskläder, så är de till ytterkläderna!


Nu lär jag fixa frulle.


Leffe,Billy,Benny,Lizzy, Molly❤️❤️
 
Kommentera inlägget här: