Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Snart julafton😍

Kategori: Allmänt

Tänk att snart är de julafton😍 längtar så efter att få fira julen tillsammans med mannen i mitt liv, och våra barn😍 ni vet, bara få se lyckan i barnens ögon, när de får öppna sina julklappar, när dem smyger upp på morgonen nyfikna och klämmer på sina paket, som "tomten" lämnat😜

Julhandlandet är helt klart här hemma, så nu dagarna innan jul blir det att bara mysa tillsammans😃

Idag va mannen till vårdcentralen, då han fått Diabetes och dem nu vill utreda vilken form av diabetes han har. Men han har iaf inte alls mått bra de senaste veckorna.  Yrsel, hjärtklappningar, högt blodtryck och extremt trött. Så vi hoppas denna utredningen går väldigt fort. 

Molly har ju Atopiska Eksem som kommer och går, just nu tror jag hon är inne i ett typ av skov, då de har exploderat upp massor, då hon  lyckats vara fri från det under sommaren. Mollys eksem fick hon efter att hon haft kikhosta, samtidigt har hon ju någon form av allergi eller astma, det är inget dem kan få säkra svar på just nu, men utredning om det kommer när hon blivit något större.

Åter till julfirandet! Jag skulle verkligen vilja ha. Finsk kålrotslåda på julbordet, men är på tok för slö för att ta mig till en affär att handla grejorna till det, så försökte muta min mamma att göra det och komma hit med😂 gick inget vidare🙈

I mars åker vi tillbaka till USA igen😍 längtar ihjäl mig. Känns som ett andra hem när man kommer dit, lärt mig området så sjukt bra där vi bor, så himla barnvänligt och alldeles brevid knotts så finns ju att hitta på när man inte orkar sätta sig i bilen heller🙈😂

Näe nu ska jag försöka kasta i mig nå ätbart👌🏻


Leffe, Billy,Benny,Lizzy och Molly❤️❤️❤️❤️❤️ (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: