Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Ångest och ledsen...

Kategori: Allmänt

Händer lite för mycket negativt runt omkring mig nu... inte ska man få vara glad länge inte....

Jag och Mannen satt här om dagen och planerade in massa skoj...... PANG sa det, så slogs det i spillror... både han och jag bröt ihop totalt, och började fundra på hur fan vi ska göra nu.... vi har börjat ta oss upp på benen igen, men är en bit kvar. Tur är att vi har varandra så vi kan stötta och hjälpas åt.

Mannen mår nog lite bättre än mig tror jag, tur är väll det så han kan pusha mig lite😜

Jag sover iprincip ingenting alls efter händelsen, och funderar på när vi får nästa käftsmäll....

Aja.

Nu ska jag försöka vila lite

Leffe, Billy,Benny,Lizzy och Molly❤️❤️❤️
Kommentera inlägget här: