Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Ledig dag + sjuka barn

Kategori: Allmänt

Har för en stund sedan vart och lämnat Billy vid bussen. Han avskyr verkligen att åka buss vintertid då han tycker de är så kallt att stå och vänta på bussen. En riktig fryslort de där❤️ 

Lizzy åkte på feber igår när hon var på dagis. Hon hade tydligen vart väldigt pigg och lekt jätte bra, fram tills på eftermiddagen efter att dem vart ute, då hade febern kommit som ett brev på posten, så Lizzy hade krypt ner i dagis soffa och sovit en stund. 
Såg även att Mollsan hade klet i ögonen, men hon har faktiskt trots de vart väldigt pigg. Dock så sov hon inge vidare bra i natt. Jag var  nog upp iaf 3 gånger och Leffe minst 1gång.

Jag ska ju igentligen jobba i morgon, men blir nog att vara hemma i morgon då Lizzy mår så dåligt som hon gör.... har en samlingsfakturering jag igentligen måste få gjord i morgon. Men Leffe kan nog lösa det via en liten telefonassistans. 

Nu måste jag ta hand om mina hjärtan❤️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: