Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

En släng av panikångest eller något..

Kategori: Allmänt

Vaknar kl 03:00 av ren panik.... och inte kan jag somna om heller... klockan ringer 04:50.... sjysst.

Sjukt mycket tankar som snurrar i huvudet.... 

Hela starten på detta år började ju med sjukdomar. Först fick jag urinvägsinfektion, som sedan vart njurbäckeninflammation, jag vart beordrad ryggläge av läkaren... 
1 vecka var vi sedan friska, sedan kom influensan. Alla i familjen var sjuka i 1 vecka minst. Sedan var vi friska 1 vecka. Sedan vart de lov och sådant. Sedan 1 vecka jobb, förskola och dagis, förutom torsdagen då vi åkte till mina föräldrar och sov där.", inför USA resan.

Vi kommer hem från USA och åker på magsjuka!! 
Sjukanmäler barnen och meddelar att de har magsjuka. 

Idag ringer Billys rektor och vill ha möte angående Billys höga frånvaro🙄🙄

Jag har haft Billy hemma några gånger från förskolan när jag vart ledig, då jag faktiskt vill vara med mina barn.. ( Billy har ingen skolplikt) hösten 2018 inför dem skolplikt för förskolebarnen.. 
De dagar jag jobbar så lämnar jag dem 06:00 på morgonen och hämtar dem mellan 17:00-17:30, allt beroende på trafik och väglag.. pendlar 11mil tur och retur till jobbet.

Är de då så konstigt om man vill vara med sina barn? Iaf om man igentligen ska ha rätt till det??
Sen att vi vart sjuka galet mycket i början av detta år är väll ändå inget vi kan råför?? 

Så sjukt trött😩😩

Puss 😘

(null)


Kommentera inlägget här: