Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Lång dag

Kategori: Allmänt

Denna dag har vart väldigt lång. Vi kom hem för ca 1 timme sedan, då vi skulle till Tandläkaren med Benny.

Som jag säkert skrivit innan så har Benny haft väldigt mkt problem med sina framtänder på överkäken. Han har fått karies på dem. ( kan tillägga att jag borstar alla mina barns tänder 2 gånger om dagen) men av någon anledning så får han ändå karies.

Idag skulle dem laga nå hål han tydligen har på en kindtand på underkäken. Men de slutade i stället med att dem tog bort 2 av hans framtänder, ena tog dem för några månader sedan, och 2 idag.  Så besöket vi igentligen skulle ha idag, ska vi ha i Maj istället.

Har vart mkt för Benny denna vecka. Måndags var de ögonläkaren, tisdags Bvc och vaccination och idag tandläkaren.

Min lilla hjälte är grym❤️ tycker bara så synd om honom ska drabbas utav all skit.

Nu tänker jag gå och sova. Lär upp tidigt i morgon med Billy❤️


Puss😘

(null)

Kommentera inlägget här: