Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Ledig dag.

Kategori: Allmänt

Halloj. Idag är en ledig dag. Började med en sväng till Bvc för att vaccinera Benny och vikt och längd på Mollsan.

Leffe fyller år på påskafton, så jag ska göra smörgåstårta. Tänkte ha ett lager med leverpastejsröra, (leffes Önskemål) sedan vet jag fan inte vad jag ska ta på andra, kanske skinkröra. Kanske finns någon som ligger på ett gött recept?:)

Ska strax hämta Billy vid bussen, sedan lär jag laga lite mat, så man slipper vara hungrig som en gris, men där står tankeverksamheten oxå rätt så stilla, men kommer nog på nå bra tillslut😂👏🏻

Ah nu lär jag göra klart barnen för promenaden till bussen, är ju rätt kyligt ute.

Puss😘

Kommentera inlägget här: