Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Pissväder i LA

Kategori: Allmänt

Pissväder i LA betyder shopping, och med tanke på att shoppingen här är grym så är de ju bara att passa på! Så vi for först till köpcentrat här, men drog sedan vidare till westminister mall, men gjorde inga fynd där, så drog till ett annat ställe där vi gjorde ordentliga fynd😍👏🏻 jag hittade 2 par jeans till mig Monkey ride jeans för 9 respektive 8 dollar styck. 2 par Levis jeans till Billy för 13 dollar st. Sedan massa t-shirtar till grabbarna och tjejerna, tights till tjejerna och bh-ar. 

Allt gick på totalt 133 Dollar. As billigt. 

I morgon ska Leffe och Bryan till Long Beach en sväng, så då ska jag och Lorna hänga lite och kanske göra något mer fynd. Who knows👏🏻

Nu ska jag försöka sova lite.

Puss😘

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: