Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Samla cash points fort

Kategori: Allmänt

Alltså jag har vart rewards medlem på Norwegian länge, men samtidigt vart lite besviken över att de ska gå så jäkla segt att samla poängen. 

2 mars drog vi till LA och då kom vi i kontakt med en man som jobbade på Banknorwegian och fick då veta att man tjänar cashpoints betydligt mkt snabbare om man har Norwegian kortet. Kan tillägga att min man äger ett, så jag skaffade ett oxå, och redan efter redan när vi kom hem från resan hade vi 490 chaspoints och mer på ingång👏🏻🙏🏻 as bra!! 

Rekommenderar verkligen kortet👌🏻 
Första betalningstillfället är det helt räntefritt, men väljer man att delbetala så tillkommer ränta på 1,8% eller är iaf så på våra kort, men borde vara liknande för alla. 

Nu ska jag kila❤️🙏🏻


(null)




https://www.banknorwegian.se/Varva/B6B6BO3Q &nbsp;

Kommentera inlägget här: