Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Vaken

Kategori: Allmänt

Halloj. 
Jag vaknade typ kl 04:30 idag. Tog en dusch och satte igång lite kaffe. Strax blir det att käka lite frukost.

Eftersom de tydligen ska bli varmt idag så tänkte vi köra lite poolhäng, jag och grabbarna. 

Jag tog inte med så mkt kläder hit då jag alltid brukar köpa så pass mycket kläder här på outleten, men nu har jag inte hittat några kläder alls där till mig. Fick panik igår när mina underkläder var slut. Så jag åkte dit igen ihop om att de fått in mer, men näe. Hade tur att hitta ett 2pack trosor, två par bhar i min storlek, och ett paket med strumpor🙈


Jag och Leffe snackade om de dåliga utbudet igårkväll,  och ska nog ta oss en sväng till orange county outlets, de ligger ju max 10min med bil härifrån. 

Nu ska jag väcka mina älsklingar😍❤️


(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: