Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Slökärring!

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart en riktig jävla slö-kärring, som inte gjort mer nytta än att plocka i diskmaskinen och skött om ungarna såklart. och jag känner att mer tänker jag inte göra idag.

Ikväll åker jag och kidsen till mina föräldrar, som jag nog nämnde igår, men vi kommer hem i morrn eftermiddag/kväll. så på Onsdag och Torsdag blir de att röjja av som fan här hemma, då Benny fyller 1år<3 tyckte lixom att jag fick honom nyss ju.

Vi har börjat med matlista här hemma igen, just för att de inte ska bli massa onödiga köp, samt att vi kan förbereda oss dagen innan, om något ska upp ur frysen bland annat.
Idag blir de något så jävla trist som pytt i panna... ingen höjdare men får duga, och man blir ju iaf mätt.

Näe nu lär jag byta blöjja på Billy ser jag;)


Leffe,Billy,Benny och Lizzy<3
Kommentera inlägget här: