Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Handling 👌🏻

Kategori: Allmänt

Tjena:) idag har vi hållt oss till städning:) ska väll strax dra oss in mot stan och handla hem lite grejor som vi glömt, hade väll önskat att handlingen som gjordes igår, hade inkluderat dem bortglömda grejorna, men men.

Leffe håller på att göra i ordning en kökssoffa vi fick av mina kära föräldrar för ett bra tag sedan:) så nu ska vi göra den fin😍

Får se om jag hinner kolla efter lite fint tyg till den idag, eller om vi tar det en annan dag. Skulle även behöva lite fina kuddar:) fast tror jag köper sådana man trär örngott på, så kan man ju göra den lite efter säsong👌🏻

Gjorde julskinka igår👌🏻 jag gillar ju inte att bara griljera julskinkan ( den färdigkokta) då den blir så slemmig. Så kör den i ugnen i ca 1 1/2timmar först. Den vart as bra😍😍 

Nu ska jag göra iordning barnen lite, och byta lite kläder på dem. Attans va dem smutsar ner sig😂😍

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: