Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Bussen

Kategori: Allmänt

Halloj. 

Just vart och hämtat Billy vid bussen. Ska strax börja med maten tänkte jag. 
Blir lövbiff, med persiljesmör och pommes. 

Denna veckan på jobbet har vart riktigt hektiskt, är sjukt mkt att göra.  Hjulskiften och servicar dagarna långa, men de gillar vi🙏🏻🙏🏻 

Sedan är de ju mycket veteranbils delar som folk vill köpa nu oxå👌🏻 säsongen börjar ju närma sig med stormsteg.

Tror min telefon börjar ge med sig, hör knappt något när folk ringer, så får springa med headset. Är iof snart dags att förlänga mitt abonnemang, så då blir de byta telefon känner jag. 

Nu ska jag vara social med mina korvar❤️❤️


Puss❤️

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: