Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Längtan...

Kategori: Allmänt

Just nu är längtan enorm efter resan nästa vecka, dock vart jag lite besviken när jag kollade väderprognosen... såg inte direkt ut att bli nå poolhängar väder direkt😩 och jag och Lorna som taggat som tusan för detta. Men jag är rätt säker på att vi kommer få det väldigt bra ändå därborta.

Är nog lite skönare att dra med kidsen på knotts när de inte är så jävulskt varmt. Va ju 42grader varmt i oktober när vi var det, och jag avråder folk starkt från nöjesparker när de är så varmt,

Ska de om. Hittar nå nytt kul att göra med Benny oxå:) 

Shoppa kläder är något jag definitivt kommer göra, allra helst till barnen😍 fyndade Donna Karen jeans till tjejerna sist för 200:-/st och Levis jeans till Benny för 200:-.  Tommy hilfiger skor för 250:- till mig. Us polo skor till mig för 150:- och en guess handväska för 300:-. Outletsen där är grymma!!!  Köpte även en nine west top till mig för 200:-😍😍😍

Gissa om jag är taggad. 

(null)

Kommentera inlägget här: