Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Ledvärk och dödsångest

Kategori: Allmänt

Alltså jag måste verkligen lägga i lite färg i håret... har börjat ploppafram sjukt mycket grå strån 😩😩 jag är ju inte ens 30år ännu 🙈

Såfort man ser de gråa stråna så får man sjuk ledvärk och dödsångest.... man blir liksom att inse att man inte är 15år längre. 
Nu är man istället mamma till 4 små människor som man ska uppfostra.. 
kan säga att jag är bra imponerad på dem som har fler barn och verkligen har orken för de, en annan är ju helt slut😂🙈

8dagar kvar. Ingen kan nog förstå hur skönt de ska bli och bara lämna vardagen och alla måsten, utan nu istället bara få mysa i lite varmare områden. Men som jag skrev igår... är ju inte direkt jätte fint väder där nu. Håller tummarna att de drar igång en redig skur, innan vi kommer dit, och att vädret på så vis kanske blir lite behagligare😂👌🏻🇺🇸

Nu ska jag mysa lite med de stora kidsen😍❤️


Puss❤️

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: