Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Vårdcentralen igår

Kategori: Allmänt

Igår var ju en jobbdag, men hade så sjukt ont. Kunde inte gå eller sitta ordentligt pga smärta, så fick en tid på vårdcentralen 13:20, visste ju att jag hade urinvägsinfektion... fick lämna urinprov, och jo urinvägsinfektion vart bekräftat, fick även lämna crp som var förhöjt, och sedan fick jag bekräftat att jag har njurbäckeninflammation.. 

Nu blir det äta antibiotika i 10 dagar och bara hoppad att detta ger sig snabbt, för just nu orkar jag inte med mig själv.

Får se om jag orkar med att jobba i morgon, men som de känns nu så orkar jag inte. 

Lär fixa lunch till barnen nu... 

Puss hej

(null)

Kommentera inlägget här: