Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Vad hände i helgen igentligen??

Kategori: Allmänt

Tjenare
Då var det Måndag igen, denna helg gick sjukt fort. 
Så vad gjorde vi i helgen?? 
Det vart en rätt så lugn helg med besök av leffes kusin och hans fru, sedan lite balkonghäng.
Igår var vi till våra vänner David och Josefine i Medåker och hälsade på.

Skrev förresten in mig på vikariepoolen här i Köping, i Lördags natt när jag inte kunde sova:) så i morse ringde dem:) så i morgon ska jag på en intervju och sen på kvällen ska jag och Sofia gå och göra naglarna lite fina😍😍😍

Så morgondagen kommer bli fylld med spänning😍😍😍

Näe nu ska jag umgås med mina hjärtan❤️❤️


Puss😘😘

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: