Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Onsdag och egentid med flickorna

Kategori: Allmänt

Halloj.
Gick upp vid 6:00 för att följa Billy till bussen, och började fundera varför Bennys sovrumsdörr stod på vidgavel. 
Typ 2 min senare ringer Leffe undertiden jag håller på att väcka Billy. 

Då har han tagit med sig Benny till jobbet. Eftersom han hade väldigt lugnt på jobbet idag, då han ska till Örebro på provtagning inför operation av handen, så tänkte han att Benny kan få lite egentid med pappa❤️

Billy var iaf på gott humör i morse, så jag och tjejerna följde honom iaf till bussen. Ska hämta honom vid 12:40 vid hållplatsen igen:) 

Ska strax ta tag i tvätten så man får undan lite👌🏻

Nu ska jag mysa med flickorna❤️❤️

Puss😘

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: