Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Förskola i Köping??

Kategori: Allmänt

Halloj.
Hinner knappt med att blogga just nu, då de är så sjukt mkt med flytten. 
Hela helgerna går åt till att flytta. Dock så köpte vi nästan alla möbler nya, så vi beställde hemleverans på dem, just för att slippa bära upp till 3e våningen. Sen va ju de gamla möblerna så sjukt förstörda efter alla flyttar. 

Så nu består mkt tid till att montera ihop alla möbler. Jag har än så länge bara lyckats montera ihop ett köksbord, och 6 stolar🙈🙈
Nu är de soffbord, 2 sängar 2 sängbord. Lär ju köpa ny tv bänk oxå. Men de får bli vid löning🙈💴

Fick platserbjudande på förskola åt tjejerna igår, känns helt sjukt då jag sökte plats till dem i slutet på April, så allt har gått sjukt fort. Men känns jäkligt skönt, och bekanta i Köping säger att den förskolan är riktigt bra:) så de känns riktigt bra. Dock så ligger den en liten bit från lägenheten, närmare 2km men de cyklar man ju rätt snabbt, så känns inte som något problem.

Nu lär jag vara social med mina kiddos:)

Puss😘

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: