Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Det har gått för fort...

Kategori: Allmänt

Halloj.
Är lite dålig med uppdates, men orkar knappt med mig själv. Kommer typ hem från jobbet, och somnar sittandes direkt jag slår ner arslet i soffan typ.

Som jag skrev i det tidigare inlägget så skulle vi ju skriva kontrakt på radhuset, vilket vi gjorde, valde ju oxå golv, tapeter, skåpluckor, beslag och bänkskiva. Tror det kommer bli väldigt fint faktiskt😁🙏🏻🙏🏻

Barnen får fondväggar i deras rum, fast dem är rätt så stilrena så dem håller en bra stund😁👏👏

Får bli en house tour sen när vi flyttat😁🙏🏻🙏🏻

Nu ska jag göra i ordning kidsen för en sväng till Arboga😁

Puss😘

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: