Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Sluta röka!!

Kategori: Allmänt

Ja de är iaf vad jag arbetar med... jobbigt, men nu vill jag verkligen sluta... barnen har tjatat länge och igår fick jag verkligen en feeling för att det är precis vad jag själv vill.. 
så jag sprang in på Macken och köpte en dosa ZYN. Mina cigg kostade 63:-/paketet och en dosa ZYN 52:- på macken. Dock så är det billigare att köpa på tex zyn.se. Men behövde en dosa så jag kunde slippa ciggen direkt. 
(null)
Dem luktar sååå gott, typ godis. Och det är god smak med. 
Såå jag har ännu inte rökt nån cigg sedan igår förmiddag. Så nu kämpar vi på😁😁
Tror detta kan underlätta jäkligt mycket på planet nästa vecka, samt väl i USA så går man ju gärna inte ut på natten själv för att ta en cigg, även fast området är safe så är det sjukt mkt skumma människor som springer utanför motellet nattetid.

Nu jävlar ska jag bita ihop och klara detta🙏🏻🙏🏻
Kommentera inlägget här: