Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Otur och tur!!

Kategori: Allmänt

Halloj.. 
denna dagen har vart väldigt spännande, började dagen med hjärt och lungräddning via skolan, och kände plötsligt att min högra hand började göra väääldigt ont. 
Jag hade tydligen dragit på mig en blödning i handen🤦🏻‍♀️ snacka om att man är amatör😂😂 
Men utbildningen var riktigt kul, och intressant😁👏👌🏻
Hinner bara komma ut från lokalen när jag får ett samtal, ett samtal som för mig är väldigt glädjande, jag har fått timvikariat på ett äldreboende🙏🏻🙏🏻 

Kommer ner till firman och ser att mitt kort blivit skimmat... så blir många samtal fram och tillbaka... men de är iaf polisanmält, såg skumma reserverade summor på kontot, men dem pengarna gick iaf tillbaka såfort kortet spärrades🙏🏻🙏🏻
Tror även jag vet vart de blivit skimmat någonstans...

Får se om polisanmälan leder någonstans, men troligtvis inte... 
enligt banken så kommer vi iaf få tillbaka pengarna👌🏻

Nu ska jag fika med mina hjärtan. 
😘 (null)

(null)

Kommentera inlägget här: