Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Solo med Billy.

Kategori: Allmänt

Denna helg blir jag och Billy buttens solo faktist, då far hans är i R-hyttan och ska fiska i helgen.

Han åkte upp idag, så är väll och umgås lite med sina släktingar idag:)

försöker få lillprinsen att somna, sen ska jag fortsätta med körkorts-teorin, då den måste bli klar snarast för att jag ska få boka in uppkörning och skrivningen...

Måste fixa mina 5 punkter, vilket inte va de enklaste.

Blir kanske att se någon film sen och käka lite Pringles paprika<33

Måste även säga att jag faktist längtar lite efter min man<3 men är rätt skönt att få vara ifrån varandra lite med, och snart flyttar vi ju till Fagersta, så då får jag vara nära mina kära vänner och mammi och pappi<33333

Näe ge Plutte lite lelle och se om han kanske vill sova lite sen:)

Leffe,Billy och Lillebror<33

25+5<3
Kommentera inlägget här: