Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

7 månader

Kategori: Allmänt

I går vart Billy 7 månader.... Satt tidigare och kollade på lite bilder från graviditeten och dem första bilderna som togs på honom!

Vart fan tar tiden vägen???
Min lilla kille är inte liten längre... han väger nästan 10kg och är 71-72cm lång... han är inte 51cm och 3435g längre...

Kan erkänna att jag längtar lite tillbaka till magen och ögonblicket då jag fick se honom och hålla om honom första gången!

Den känslan är helt obeskrivlig... Att man kan känna sådan kärlek direkt är fan sjukt! Mamma och Pappa älskar dej Billy<3

Billy ska när som helst få en liten kusin oxå;) ska bli såå spännande:)

Nu ska jag se på  Vem vet mest med min kärlek<3


Leffe och Billy<3
Kommentera inlägget här: