Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Dött:'(

Kategori: Allmänt

Ja alltiså nu de senaste dagarna har det hunnit bli rätt dött från min sida... ena anledningen är ju då introduktionen jag gick i Torsdags natt, och andra är jobbet i Lördags natt, så jag har i princip sovit den tiden, jag inte jobbat med andra ord... eller nää förresten,
Vi var på Kopparbergs marken en sväng också. köpte lite godis, salami, ost och sylt. jo och ett varsit Thomas och vännerna tåg till pojkarna....
Billy är helt galen i tåget Thomas, vilket gör det rätt lätt att köpa julklappar till honom;) samma med Benny;)

Idag var jag till min kära syster Emma och hälsade på, medans pojkarna var på dagis. Sen efter det så for vi till Fagersta och hälsade på min kära mor, (barnens mormor) en sväng.

Just nu sitter jag och väntar på att gubben ska komma hem, så vi kan se en film och bara mysa... men dröjjer nog en stund till.

Näe nu lär jag ta nå att äta, men vi höres;)


Leffe,Billy,Benny och Lizzy<3
Kommentera inlägget här: