Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Bebisen...

Kategori: Allmänt

 
 
Som jag säkert skrivit någon gång tidigare, så känns inte denna graviditet någonting som de andra tre gjort.... Är nästan så man kan fundera om jag verkligen är gravid, eller hur mina hormoner fungerar... Satt nyss här i soffan brevid Benny och började fundera... Är jag verkligen gravid?
Har ju sett bebisen 2 gånger redan på ultraljud, och hört hjärtat slå när jag lyssnat med dopplern....

Men idag vart känslan lite mer underlig, så tjuvlyssnade, och jodå, hittade bebisens hjärtslag direkt:)

Nu väntar man som en galning efter en tid till rul. Men tippar på att jag får en dag i slutet på april, början på maj någongång :)

Sen ska vi ju så klart kolla kön, dock är inte jag allt för sugen på att kolla denna gång, utan vill ha en suprice, samtidigt som de känns enklare att veta:)

Näe nu ska jag vara social med mina godingar:)


Leffe, Billy,Benny,Lizzy och bebis<3
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Oslofru säger:
    2015-03-27 | 11:14:15
    Bloggadress: http://www.oslofru.com

    Jag vill jättegärna veta om vi ska få en pojke eller flicka, mest för att vi ska kunna förbereda oh tänka på namn och så :) Blir mer verkligt då på nåt sätt ;) Kram på dig och go helg!

Kommentera inlägget här: