Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Nyfriserad tjej....

Kategori: Allmänt

Idag var trion hos en kompis här på gatan. Först kommer Billy hem. Sen några timmar senare kommer Lizzy och Benny hem.... då har Benny och deras vän klippt Lizzys hår😳😳😳😱😱 viste inte om jag skulle skratta eller gråta... hela håret är förstört!!! Dem har klippt luggen jätte kort, och klippt ena sidan tok kort.... börjar fundera på om jag ska raka av henne håret eller hur jag ska göra.... att raka är igentligen inget jag vill göra.... och inte hon heller. Alltså hon hade sååå fint långt hår.... sen sätter  ungarna saxen i det😭😭😭

Vill knappt skicka iväg henne till dagis sådär heller. Märktes på henne när hon kom hem att hon var ledsen över att dem klippt henne. 

Benny vet att han inte får leka med saxar, men sen vet jag ju inte hur deras vän har för regler när de gäller sånt. Leffe var iaf över och berättade, och dem vart ju inte glada heller och sa till barnet att den vet om att den inte får använda saxarna. Då hade barnet sprungit och gömt sig. Men nu är Benny lika inblandad han i det hela och de är de värsta, när han vet att han inte får hålla på med saxar och allra minst leka frisör😱


Nu ska jag sova. Jobb i morgon.

Puss❤️ (null)
(Där hade dem inte rört hennes hår)
Kommentera inlägget här: