Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Fredag...

Kategori: Allmänt

Yeees äntligen Fredag, då slipper man tänka på skolan haha, så denna helg kommer bestå av Körkortsteori, tapetsering och eventuellt umgås med min käre vän Linette<3

I natt va min älskade son så underbart snäll och sov hela natten mellan 22-09:30
La honom vid kl 19:00 så han somnade kanske 19:30 och ville ha välling kl 22ca;)

Idag ska min käre mor se efter lillprinsen nån timme, då jag ska göra en sista genomgång på körskolan innan uppkörningen WIIHOO, dock lite nervös då de är en helt ny människa och helt annan bil jag ska köra idag... Har ju bytt från min förra trafikskola till Trafikskolan i Norberg, då de är 10mil enkel resa till trafikskolan i Örebro nu;)

Men förhoppningsvis kommer de gå bra hoppas jag på:) Blir iaf en dubbel lektion så vi ska hinna gå igenom allt.

Näe nu ska jag gå igenom kylen och kolla alla störda E -ämnen på våran mat och se hur mkt skit vi stoppar i oss.... SKOLUPPGIFT!!


Leffe,Billy och Lillebror<3

29+5<3
Kommentera inlägget här: