Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Lucia.

Kategori: Allmänt

Halloj. 
I går var Leffe in på handoperation, då han haft Karpateltunnelsyndrom. 
Verkar som operationen gick bra, då han verkar kunna röra mer och mer på fingrarna😁😁😁

Idag var vi iväg på lucia firande på tjejernas förskola. Det var såååå fint😍😍😍 finaste jag sett faktiskt, och dem sjöng så fint. Verkligen så välorganiserat. 

Direkt efter luciafirandet skulle vi gå tillbaka till förskolan och hämta tjejernas ryggsäckar, och då måste man gå förbi radhuset vi ska flytta till, och då var hon som bodde där innan där och hämtade sina sista saker, så då sa hon till mig och tjejerna att vi skulle komma in och titta, då jag inte sett det😍😍😍 Åhh vad jag kommer trivas där❤️❤️ 

Näe nu ska jag ta nå lätt att äta. 

Puss😘

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: