Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Vart nekad att ta hål i öronen...

Kategori: Allmänt

Lizzy skulle ta hål i öronen i fredags. Hon hade fått en tid bokad....
Första jag frågade innan vi bokade, var just va dem hade för åldersgräns... dem sa 5år.
Leffe kommer dit, så säger dem att hon inte får ta hål i öronen, för dem har 6års gräns😳😳😳

Kan tillägga att Lizzy vart jätte ledsen.
Så jag letade som en tok i fredags efter någon annan som tar hål i öron, och då hittade jag Roons Clinic som ligger typ 100meter från där vi bor. Så hon bokade in henne idag kl 11:30.
Så snart ska jag gå ner med tjejerna, så ska Lizzy äntligen få ta sina efterlängtade hål❤️❤️❤️❤️

Service på hög nivå! 
 Nu ska jag göra klart tjejerna😘

(null)

Kommentera inlägget här: