Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Olaplex

Kategori: Allmänt

Halloj!
Har kört med Olaplex no3 ett tag nu, typ 1år kanske, och tyckt att det funkat kanon på mitt sjukt slitna hår, de har gjort så håret blivit mycket starkare och inte bryts av på samma sätt... hade ett uppehåll med Olaplex ett bra tag nu. Men har märkt att mitt hår nu behöver sig en rejäl omgång. 

Så idag kastade jag i lite Olaplex no 3 och lät de verka ca 4timmar, och sedan tvättade jag ur det med Olaplex no4 och hade sedan i Olaplex no 5... 

Resultatet vart otroligt mjukt, ofrissigt och glansigt hår, och även mitt självfall syns!!! 
Helt sjukt! Jag älskart!!

Är verkligen något jag rekommenderar😁👌🏻

Kan tillägga att både no4 och no5 är jätte dryga:) 
Helt klart värt varje öre:)

Puss😘😘😘

(null)

Kommentera inlägget här: