Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Besök på nya förskolan, samt hur trivs vi i lägenheten??

Kategori: Allmänt

Halloj. 
Nu bor vi i lägenheten, dock så är inte hela huset tömt ännu, men snart så. 
Idag var vi till den nya förskolan som tjejerna ska börja på och hälsade på. Måste säga att det var en riktigt mysig förskola. Liten och i ett lugnt område, så jag känner mig nöjd att vi valde en förskola en bit härifrån.

Vi trivs bra i lägenheten, grannarna dörren brevid oss är kanon. Dock så har jag och Leffe blivit väckta 2 gånger nu mitt i natten, första gången dundrade det på vinden mellan kl 02:00 -04:00.
Igår vart vi väckta kl 03:30 pga att grannen under oss dotter skrek och gapa, smällde i dörrar och var allmänt hjärndöd. 

Men som sagt, annars trivs vi jätte bra. 

I morgon ska vi gå till Billys nya skola och hälsa på. Rätt så fullt upp nu😅

Nu ska jag hänga in kläder.


Puss😘 (null)

Kommentera inlägget här: