Billy ,Benny,Lizzy, Molly och Henrys Morsa❤️

Här skriver jag om allt mellan himmel och jord, men mest om livet som 5-barns mamma <3

Nytt år och bara motgångar

Kategori: Allmänt

Som rubriken lyder.... detta året började med sjuka motgångar... 
 Jag blev sjuk. Feber och magsmärtor.
Billy blev sjuk. Han är fortfarande inte riktigt bra. 
Vi ska snart flytta och som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska vi då ligga ute med 30 000:- i hyra i Februari. Visserligen visste vi ju om det, så det vet jag att det kommer lösa sig.

Jag börjar plugga nu nästa vecka, så jag kommer stå helt utan inkomst i 1,5år. Men vi har klarat det förut, så jag antar att vi klarar det nu med. 

Ser iaf framemot flytten. Ska bli skönt att komma bort från centrum och få det lugnare och roligare för barnen med, som lättare kan gå ut och leka. 

Näe nu ska jag utfodra barn.

Puss😘

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: